Doručujete objednávky na Slovensko a i do jiných zahraničních zemí?
U stavebního řeziva se musíme předem dohodnout, jak k vám zboží dopravíme, bude to samozřejmě záviset na místě doručení a velikosti zásilky.
Je zboží dostupné?
Dostupnost zboží je u každého produktu na webu uvedena online a pravidelně se aktualizuje.
Jeden kus z objednávky není skladem. Co to znamená?
Není se čeho obávat! Může se stát, že některou z položek, které jste objednali, nemáme aktuálně skladem. Spojíme se s vámi a budeme se snažit situaci vyřešit k vaší spokojenosti.
Kdy mohu očekávat dodání zásilky?
U stavebního řeziva bude záviset na množství a velikosti objednávky a možnostech dopravy. Budeme vás samozřejmě informovat, případně se s vámi rovnou spojíme a domluvíme se.
Lze zakoupené zboží vyměnit?
Kontaktujte nás s vaším požadavkem a domluvíme se, jak postupovat.
Je možné zboží vrátit?
V případě stavebního řeziva je to pochopitelně obtížnější, proto vás poprosíme nás kontaktovat, abychom situaci vyřešili.
Jak postupovat při reklamaci?
Mrkněte sem, kde je popsán postup reklamace.
Je možné objednávku zrušit?
Ano, objednávku lze zrušit e-mailem na info@woodie.cz . Součástí emailu by mělo být číslo objednávky.
V jakém stavu je má reklamace?
Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní, ale uděláme všechno pro to, aby jsme byli rychlejší.
Vášeň pro dřevo
- kvalita z českých lesů
Nákup na pár kliků
- jednodušší už to být nemůže
Dřevo pro stavbu i potěšení
- vše na jednom místě